Friday 10 November 2017

Mustafa Forex Location


Zamiennik pieniądza - Mustafa zagraniczny - centrum Mustafa. Gdzie indziej w Singapurze dostaniesz tyle przedmiotów pod jednym dachem. Okazało się, 8 kwietnia 2010 roku. Jednak to nie jest najlepsze miejsce na szybki zakup Większość rzeczy jest trochę tańsza Wiele z nich jest granica upływu terminu ważności i rzeczy bez międzynarodowej gwarancji są z pewnością złe Postawa prawie wszystkich sprzedawców w Mustafa jest zupełnie nieprzyjazna Jeszcze nie widzę jednego przyjaznego sprzedawcę tam są zajęci rozmawiają lub gapią się na ludzi Wygląd, które dają, jeśli poprosisz o pomoc to coś, o czym pamiętasz przez długi czas Najwyższy czas ich personelu otrzymają specjalne szkolenie, jak służyć klientom Jeśli firma Mustafa nadal prowadzi interesy, to tylko ze względu na różnorodność przedmiotów, które sprzedają i podatek, który płacą rządowi Ich główna taktyka polega na tym, że nie zorganizować sklepu Możesz dostać indywidualny element w różnych częściach tego samego starego mustafa Więc nie ma sposobu, żebyś przegapił coś Widzisz to w jednym miejscu lub innym Ale nikt nie może kiedykolwiek poprowadzić e ty na rzecz, jeśli jesteś w pośpiechu Mustafa wobec Srenagoon Road odnowiony mustafa jest nieco bardziej przestronne i zorganizowane, ale zaskakująco mniej zatłoczone.14 Dziękuję Dilipv. Heavy tłumu i nie oczekiwano dobrej obsługi. jest ciężki tłum zawsze i turysta musi znać wyjście z ognia przed wejściem do sklepu Nie ma właściwego znaku na wyjście z pożaru i sekcji produktów Niektóre produkty są tanie, a niektóre wygrane Musisz zrobić kilka badań, jeśli kupujesz kosztowne przedmioty, takie jak złoto, elektronika itp. W zeszłym roku poszedłem z rodziną i nie pozwolono, aby wózek wejść do centrum handlowego i upłynęliśmy plan zakupów W tym roku znów poszedłem kilka razy, bez mojej rodziny do Mustafy, aby zakupić Tamil jest jednym z krajowych języki Singapuru i większość pracowników rozmawiają w języku tamilskim i łatwo mi było komunikować się z nimi przez Tamila, ale personel nadal nie odpowiadał właściwie, z wyjątkiem diamentu i części biżuterii, o którą zapytałem o jeden produkt potem poprosili mnie, abym udał się do innego budynku, po tym jak dotarłem do innego budynku, ci faceci poprosili mnie, abym wróciła do poprzedniego budynku, za dużo sfrustrowanego i spadłem, aby kupić ten produkt zapytałem personel, w którym dostępne są kolczyki odpowiedziałaś Nie wiesz, gdzie są pierścionki uszne Nie powiedziałem Nie jest w sekcji Biżuteria Wow, co odpowiedź zadałem ponownie Gdzie jest Biżuteria sekcji Możesz kupić tanie produkty w Małych Indiach, ale nie w Mustafa Po zakupie trzeba czekać na długa kolejka, aby uzyskać zwrot GST 1 lub 2 szt. tylko pomóc klientom sprawdziłem kurs wymiany walut w całym Singapurze, Mustafa daje dobry kurs wymiany dobrze jest dla biżuterii również po zakończeniu zakupu jest koszmar, aby złapać taksówkę Trzeba iść na środek drogi i dostać taksówkę. Pros otwarte 24 godziny, kupić wszystkie produkty w jednym dachu, najlepszy kurs wymiany walut. Cons ciężki tłum rano mniej tłumu, personel nie odpowiedział poprawnie, nie ma odpowiednich znaków łącznie g wyjście z ognia, nie dając odpowiedniego szacunku do klientów, taksówką jest również difficult. mustafa - miejsce nie do sklepu. Zobacz 26 sierpnia 2009.salesmen dont know english nawet nie mogą mówić prosto po angielsku u poprosić o cenę i powiedz nam powiedzieć rozmiar poprosiłem o bieliznę nie oznaczone vth cena tag. salesmen dont mieć wiedzę o produkcie, kiedy zapytałem, jaki rodzaj materiału użyć tej butelki jest to plastik lub coś innego dziewczyna sprzedaży powiedział po prostu nie wiem i nie przejmuj się prosić supirior.6 Dziękuję leepeter36. Bądź ostrożny, gdy kupujesz drogie rzeczy. Przeciwnie 29 kwietnia 2009. Jak zwykle z indianami, byłem w małych Indiach i był skierowany do mustafa na zakupy przez przewodników wycieczek. To miejsce jest tłoczno, a ciasno na pierwszy dzień, kupiłem JVC handicam sprzedawca, był w pierwszym bitie nie reagujący, później ukarany pokazać niektóre funkcje, ale chciałbym powiedzieć, byłem daleko od zadowolony również patrzyłem na niektóre lustrzanki. Kiedy byłem w sadzie drogi, poszedłem do małego sklepu z kamerami, gdzie indziej e znalazłem ładny kanon, który był około 20 w cenie niż w mustafa facet był bardzo przyjazny, z wielką starannością w odpowiedzi na mnie, i ja się deal. later sprawdziłem cenę mojego handicam, i okazało się, że miałem overpayed za to na lotnisku Changi bezcłowych, było więcej wyborów w hamachich JVC, nowszych modelach i 25 tańszych. so, idź do mustafy, tylko po to, aby kupić tanie perfumy lub mydła.30 Dziękuje praveenmallar. Mustafa Singapur Forex Changer. Apart z zakupów , wielu mieszkańców przyjeżdża do Mustafa Singapur za wymianę w walutach obcych: Mustafa Money Changer oferuje bardzo dobre ceny dla wielu walut, takich jak Rupie, Rupiah, RMB, Ringgit Malezja i Peso. Mustafa Foreign Exchange. Jednym ze słynnych zmienników pieniędzy w Mustafa Singapore jest Mustafa Foreign Wymiana Najprawdopodobniej zobaczycie osoby wymieniające pieniądze w kasie, nie tylko w ciągu dnia, ale również w nocy Mustafa Foreign Exchange znajduje się pod adresem 03-00 w Mustafa Center Możesz zadzwonić pod numer telefonu Tel 65-62929252 na inq O ile chodzi o kursy wymiany walut Mustafa Foreign Exchange jest otwarty również w nocy. W weekendy tłum w piwnicy może być długi Pomimo tego, że są otwarte 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, kiedyś mogą zamknąć licznik na krótką chwilę, aby zaoszczędzić czas, pozostawiając długą kolejkę frustrujących klientów. Zobowiązanie się do najlepszych stawek forex w Mustafa Singapur. Są to inne zmieniarki pieniędzy wewnątrz i na całym Mustafa Singapur, w tym kilka dobrych w Serangoon Plaza obok Ciebie Jeśli potrzebujesz wymieniać dużą sumę pieniędzy, warto sprawdzić stopę przy kilku zmieniarkach, aby uzyskać najlepszą stopę procentową. Zmiennik ceny w Mustafa Singapur. Uwagi dotyczące zmiany pieniędzy na Mustafa Singapur. Większość czasu można wymienić pieniądze płynnie w firmie Mustafa Singapore bez żadnych problemów, ponieważ zmieniarzy są tutaj bardzo dobrze znane i godne zaufania. Najlepiej jest jednak zachować ostrożność, aby uniknąć strat spowodowanych przez niezamierzone błędy pracowników lub próby oszukiwać Jeśli wymienisz dużą sumę pieniędzy, spróbuj poprosić o lepszą stawkę Może być przyznana Również nalegaj, aby liczyć notatki przed opuszczeniem licznika Istnieje CCTV na zmieniaczach pieniędzy w Mustafa Center To jest całkiem zaoszczędzić Jeśli otrzymują niewiele obcej waluty notatki dużej ilości, upewnij się, że notatka są w dobrym stanie nie brudny, rozdarty lub w złym stanie Wreszcie, zachowaj swoje pieniądze w bezpiecznym miejscu, takich jak głębokie kieszeń lub torby, aby uniknąć utraty go podczas zakupów Mustafa Singapur jest bardzo bezpieczne tutaj, ale tak samo jak ogólne środki ostrożności, aby uniknąć nieszczęśliwego zachodu z tych środków ostrożności, wymiana walut obcych na Mustafa Singapore zmieniarki pieniędzy powinny być sprawne i przyjemne doświadczenie. Przelicznik pieniędzy w centrum Mustafa. W Centrum Mustafa znajduje się wiele bankomatów, ale najbardziej wiarygodnym i najbardziej znanym jest Mustafa Foreign Exchange. Open 24 7, Mustafa Foreign Exchange jest jedynym miejscem i n Singapur, które oferują usługę wymiany pieniędzy zarówno w dzień, jak iw nocy. Notes Możesz targować, aby uzyskać lepsze ceny Czeki podróżne nie są akceptowane. Jak się tam dostać Najbliższa stacja MRT Farrer Park MRT, Walking 3 min od Zjazd G Autobusowe linie 21, 125 i 130 Zwiedzanie 4 min od przystanku autobusowego B07231.Continue z. Money Changers w Arcade na Raffles Place. Money Changers w Lucky Plaza. Money Changers na People S Park Complex Chinatown. Jesteśmy zainteresowani również 3 Best Fish Spas w Singapurze. 5 najlepszych restauracji na stek w Singapurze. 5 najlepszych włoskich restauracji w Singapurze. 5 najlepszych biur podróży w Singapurze. 5 najlepszych barów na żywo w muzyce w Singapurze. 10 najlepszych rzeczy do zrobienia w Hong Kongu TheRealTravelers. Most Popular. Best International Buffets w Singapurze. 5 najlepszych sklepów w Singapurze. 7 najlepszych miejsc na zakup elektroniki użytkowej w Singapurze. 5 Best Chilli Crab w Singapurze. 5 najlepszych miejsc wymiany pieniędzy w Singapurze. 5 Best Cake Shops in Singapur Najlepsza restauracja amerykańska w Singapurze.5 Best Ramen w Singapurze.7 Najlepsze koktajle w Singapurze.5 Najlepsze gejowskie noce w Singapurze. 5 najlepszych barów sportowych w Singapurze. Popeyes Louisiana Kitchen Kupony rabatowe do pobrania. Aura Indonesian Massage 28 na 60-minutowy masaż całego ciała.

No comments:

Post a Comment